sedlo REPENTE Latus M / 142 mm / 140 g

Kód: C_846462
5 490 Kč
Skladem
Možnosti doručení
celokarbonové sedlo s precizním zpracováním / základna UD Carbon Fiber T700 / ližiny UD Carbon Fiber T700 / hmotnost 140 g / rozměr 240×142 mm

Detailní informace

poradíme
Kamenná prodejna
Kamenná prodejna a výdejní místa po celé ČR
Jak jsou s námi spokojeni zákazníci
Ověřený obchod
Přes 10 let na trhu se spokojenými zákazníky
vrácení
Zákaznický servis
Zákaznický servis s možností vrácení zboží do 14.dní

Detailní popis produktu

Sedlo REPENTE Latus M je špičkové kompaktní sedlo pro silniční i horskou cyklistiku, pohodlné a lehké, určené pro muže i ženy. Latus M je sedlo pro cyklisty preferující šířku sedla 142 mm.

Široké, ale ne příliš široké. Lehké a úžasně pohodlné! Latus M je celokarbonové sedlo pro cyklisty, kteří preferují o něco širší střih než mají tradiční sedla, avšak šířka sedla zůstává v nejběžnějším rozměru 142 mm. Použité materiály a konstrukční koncepce vycházejí z modelu Latus CL. Zůstává zde autoklávové zpracování jednosměrných uhlíkových vláken, široký podélný anatomický kanálek s výstelkou EVA, která je tvarovaná tak, aby zajistila dostatečnou oporu a pohodlí.

Je to sedlo vhodné jak pro silniční jezdce, tak pro offroadové nadšence. Jeho kompaktní velikost a tvar přední části zvyšují svobodu pohybu při šlapání.



Kompaktní a široké sedlo zajišťuje maximální pohodlí.

• Ultra lehká a pevná konstrukce
• 100% UD Carbon Fiber
• Extra polstrování pěnou EVA
• Ližiny umožňují nadstandartní předo zadní nastavení
• Tvar sedla: Flat

• Potah: Mikrovlákno na vodní bázi
• Polstrování: Super lehká pěna EVA
• Nosná deska pro polstrování: UD Carbon T700 - 1K
• Ližiny: UD Carbon T700 O 7x9 mm
• Rozměry: 240×142 mm
• Hmotnost: (± 5 %) 140 g

Technologie & Patenty

ARE (Autoclave Resistance Enhancement) - pokročilé zpracování karbonových vláken „autoklávování“
Základny celokarbonových sedel REPENTE vyrobených z uhlíkových vláken T700, využívají moderní metodu autoklávování, namísto klasického lisování. Tento moderní výrobní proces využívá vysokého tepla a tlaku pro výrazné zvýšení tuhosti a stálosti výsledného karbonového skeletu. Zpracování v autoklávu navíc odstraňuje problém s mikro-mezerami ve vláknech, díky čemuž lze dosáhnout vysoce kvalitního, lehkého a pevného produktu. Technologie ARE nám tak umožňuje zajistit našim sedlům nejvyšší stupeň pevnosti a stálosti.



MSR (Multi-Section Carbon Rail) - kombinovaná struktura karbonových ližin
Ližiny nemají v sedlech REPENTE pouze podpůrnou funkci. Díky dosažení správné kombinace tuhosti a flexibility karbonu v celé délce ližin, lze tuto část sedla využít jako tlumící prvek. Zadní zploštělé konce poskytují tuhost v nejvíce namáhané části sedadla, zatímco přední konce splývající v jednotný konstrukční prvek působí pozitivně na pružnost celku. Tlak vyvíjený na sedlo v různých fázích jízdy, tak přináší vždy optimální reakci.



Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: