sedlo REPENTE Quasar 2.0 Aeron / 142 mm / 185 g

Kód: C_846475/CER
Novinka
Značka: REPENTE
2 390 Kč
Skladem (>5 ks)
Varianta
Možnosti doručení
sportovní sedlo s precizním zpracováním a originálním vzhledem / základna LCF Carbon / ližiny Cr-Mo / hmotnost 185 g / rozměr 260×142 mm

Detailní informace

poradíme
Kamenná prodejna
Kamenná prodejna a výdejní místa po celé ČR
Jak jsou s námi spokojeni zákazníci
Ověřený obchod
Přes 10 let na trhu se spokojenými zákazníky
vrácení
Zákaznický servis
Zákaznický servis s možností vrácení zboží do 14.dní

Detailní popis produktu

Sedlo REPENTE Quasar 2.0 Aeron vyniká špičkovými materiály a technologiemi, díky kterým váží skvělých 185 gramů. Navržené a vyvinuté na základě zpětné vazby od profesionálních sportovců a mnoha nadšenců, kteří používají sedla Repente na silnici i mimo ni. Rozdíl mezi zaběhlým modelem Quasar je v ližinách Cr-Mo.

V sedle Quasar 2.0 Aeron se snoubí design, pohodlí a funkčnost, které uspokojí potřeby závodníků i amatérských cyklistů.

Tvar sedla se vyznačuje 142 mm širokým designem s centrálním otvorem integrovaným do širokého kanálu navrženého pro uvolnění perineálního tlaku.

Skořepina vyrobená technologií LCF má stejné vlastnosti, které se využívají pro zvýšení tuhosti a snížení hmotnosti u modelů Prime, Spyd a Artax.



Estetika a výkon s citem pro detail, abyste si naplno užili potěšení z rychlosti.

• Lehká a pevná konstrukce
• Vyztužení uhlíkovými vlákny
• Výborná hmotnost 185 gramů
• Ližiny Cr-Mo
• Tvar sedla: Flat

• Potah: Mikrovlákno na vodní bázi
• Polstrování: Polyurethan
• Nosná deska pro polstrování: PA12 LCF - Long Carbon Fiber
• Ližiny: Cr-Mo
• Rozměry: 260×142 mm
• Hmotnost: (± 5 %) 185 g

Technologie & Patenty

LCF (Long Carbon Fiber) - dlouhá karbonová vlákna
Aby sedlo časem neztratilo svou tuhost a svůj tvar, vyvinulo oddělení výzkumu a vývoje sedel REPENTE technologiiLCF. Namísto obyčejných uhlíkových vláken se do pryskyřice přidávají delší uhlíková vlákna, která díky speciálnímu procesu vstřikování, jsou uspořádána tak, aby odpovídala podélnému toku materiálu, který zvyšuje pevnost celé konstrukce. Jak ukázaly provedené testy, tato technologie minimalizuje riziko deformace nebo zborcení karbonové skořepiny.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: